Etui na telefon



- Kolekcje -

Kolekcja Project On1y
Project On1y
Kolekcja Klasyczna
Klasyczne
Kolekcja Personalizacja
Personalizowane
Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Przeglądaj produkty

Odbierz 15% rabatu*

na pierwsze zakupy

Zapisz się do naszego newslettera, otrzymuj powiadomienia o nowych promocjach i produktach.

*Rabat jest jednorazowy, obejmuje cały nieprzeceniony asortyment oraz nie łączy się z innymi promocjami.

Zwroty i reklamacje

Jak zwrócić produkty?

1. Pobierz i wypełnij formularz

W celu ułatwienia całej procedury zwrotu, stworzyliśmy przykładowy formularz odstąpienia od umowy. Możesz go pobrać klikając w poniższy link:

Wydrukuj i dokładnie wypełnij formularz, a następnie dołącz go do paczki ze zwracanymi produktami.

Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza, możesz go wysłać w formie elektronicznej na nasz adres mailowy: zwroty@drevko.pl.

2. Zapakuj i odeślij produkty

Starannie zapakuj zwracane produkty. Możesz do tego celu użyć pudełka w którym otrzymałeś zamówienie (ale nie jest to konieczne).

Nadaj przesyłkę na nasz adres:

DREVKO Aleksander Habuda
Majdan Golczański 24A
37-405 Jarocin

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz że produkty personalizowane nie podlegają zwrotom.

3. Czekaj na zwrot środków

Zwrotów środków dokonujemy niezwłoczne, nie później niż w ciągu 14 dni.

Sposób zwrotu środków jest zależny od wybranego sposobu płatności podczas składania zamówienia.

W przypadku płatności z góry za zamówienie – zwrot na konto bankowe / kartę z której dokonano pierwotnej płatności.

W przypadku płatności przy odbiorze – zwrot na konto bankowe wskazane w formularzu odstąpienia od umowy.


Jak zareklamować produkt?

1. Poinformuj nas

Robimy wszystko co w naszej mocy, aby każdy produkt był wolny od wad, a jego użytkowanie było bezproblemowe przed długie lata. Mamy świadomość, że mimo naszych starań, zdarzają się błędy. Bardzo za nie przepraszamy.

Jeśli otrzymałeś(-aś) uszkodzony produkt lub coś złego stało się z nim w trakcie użytkowania, skontaktuj się z nami poprzez mail: reklamacje@drevko.pl, telefonicznie lub przez formularz kontaktowy.

Postaramy się wybrać najlepsze rozwiązanie.

2. Wyślij reklamowany produkt

W części przypadków koniecznym może się okazać odesłanie produktu.

W tym celu rekomendujemy wydrukowanie i wypełnienie poniższego formularza. Usprawni to cały proces.

Starannie zapakuj reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem.

Nadaj przesyłkę na nasz adres:

DREVKO Aleksander Habuda
Majdan Golczański 24A
37-405 Jarocin

3. Czekaj na decyzję

Reklamacje traktujemy priorytetowo, zawsze starając się wybrać najlepsze rozwiązanie dla klienta.

Po otrzymaniu reklamowanego produktu, niezwłocznie poinformujemy Cię o decyzji. Maksymalnie jest to 14 dni od dnia doręczenia reklamacji.

Możliwe rozwiązania:

1. Wymiana – wysyłka nowego produktu bez wad.
2. Naprawa – usunięcie wad i wysyłka produktu.
3. Zwrot – sposób zwrotu środków jest zależny od wybranego sposobu płatności podczas składania zamówienia i wynosi on maksymalnie 14 dni.

a) W przypadku płatności z góry za zamówienie – zwrot na konto bankowe / kartę z której dokonano pierwotnej płatności.
b) W przypadku płatności przy odbiorze – zwrot na konto bankowe.

Najczęściej zadawane pytania

Ile mam czasu na zwrot?

Termin odstąpienia od umowy w naszym sklepie wynosi 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Czas na zwrot towaru to kolejne 14 dni. Pamiętaj, że produkty personalizowane nie podlegają zwrotom.

Kiedy mogę zareklamować produkt?

Czas na reklamację produktu z tytułu rękojmi wynosi 24 miesiące.

Kto ponosi koszty zwrotu przesyłki?

  • Ty – w przypadku odstąpienia od umowy.
  • My – w przypadku zwrotu związanego z uzasadnioną reklamacją.

Czym nadać przesyłkę?

Dowolną firmą kurierską lub Pocztą Polską. Zalecamy, aby była to przesyłka rejestrowana, co umożliwi jej namierzenie w przypadku zaginięcia.

Jak wymienić produkt?

Aktualnie procedura wymiany polega na odstąpieniu od umowy, zwrocie produktu oraz złożeniu nowego zamówienia.

Odbierz 15% rabatu*

na pierwsze zakupy za zapis do naszego newslettera.

*Rabat jest jednorazowy, obejmuje cały nieprzeceniony asortyment oraz nie łączy się z innymi promocjami.