Etui na telefon

Apple iPhone

iPhone 16 NEW

iPhone 16 Pro Max
iPhone 16 Pro
iPhone 16 Plus
iPhone 16

iPhone 15

iPhone 15 Pro Max
iPhone 15 Pro
iPhone 15 Plus
iPhone 15

iPhone 14

iPhone 14 Pro Max
iPhone 14 Pro
iPhone 14 Plus
iPhone 14

iPhone 13

iPhone 13 Pro Max
iPhone 13 Pro
iPhone 13
iPhone 13 mini

Samsung

Galaxy S24

Galaxy S24 FE NEW
Galaxy S24 Ultra
Galaxy S24 Plus
Galaxy S24

Galaxy S23

Galaxy S23 FE
Galaxy S23 Ultra
Galaxy S23 Plus
Galaxy S23

Galaxy S22

Galaxy S22 Ultra
Galaxy S22 Plus
Galaxy S22

Galaxy S21

Galaxy S21 FE
Galaxy S21 Ultra
Galaxy S21 Plus
Galaxy S21

Google Pixel

Pixel 9 NEW

Pixel 9 Pro XL
Pixel 9 Pro
Pixel 9

Pixel 8

Pixel 8 Pro
Pixel 8
Pixel 8a NEW

Pixel 7

Pixel 7 Pro
Pixel 7
Pixel 7a

Xiaomi / POCO

Seria Mi

11T / 11T Pro
Mi 11 Lite

POCO

POCO X6 Pro 5G NEW
POCO X5 Pro 5G
POCO X3 / X3 Pro
POCO F3
POCO M4 Pro 5G

Seria Redmi

Redmi Note 13 Pro+
Redmi Note 13 Pro 5G
Redmi Note 13 5G
Redmi Note 12 Pro+ 5G
Redmi Note 12 Pro 5G
Redmi Note 11 / 11S
Redmi Note 10 5G
Redmi Note 10 Pro
Redmi Note 10 4G / 10S
Redmi Note 9 Pro
Redmi Note 8 Pro

Realme

Realme

Realme 12 Pro 5G / 12 Pro+ 5G NEW
Realme 11 Pro+ 5G
Realme 11 Pro 5G
Realme 9 Pro+
Realme 9 Pro
Realme 8 5G
Realme 8 Pro
Realme 7 4G
Realme 7 Pro

Oppo

Reno

Reno 6 5G
Reno 5 Pro 5G
Reno 5 Lite

OnePlus

OnePlus

One Plus 12 NEW

Kolekcje

Koszyk zakupów

Brak produktów w koszyku.

Przeglądaj produkty

Odbierz 15% rabatu*

na pierwsze zakupy

Zapisz się do naszego newslettera, otrzymuj powiadomienia o nowych promocjach i produktach.

*Rabat jest jednorazowy, obejmuje cały nieprzeceniony asortyment oraz nie łączy się z innymi promocjami.

Zwroty i reklamacje

Jak zwrócić produkty?

1. Pobierz i wypełnij formularz

W celu ułatwienia całej procedury zwrotu, stworzyliśmy przykładowy formularz odstąpienia od umowy. Możesz go pobrać klikając w poniższy link:

Wydrukuj i dokładnie wypełnij formularz, a następnie dołącz go do paczki ze zwracanymi produktami.

Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza, możesz go wysłać w formie elektronicznej na nasz adres mailowy: zwroty@drevko.pl.

2. Zapakuj i odeślij produkty

Starannie zapakuj zwracane produkty. Możesz do tego celu użyć pudełka w którym otrzymałeś zamówienie (ale nie jest to konieczne).

Nadaj przesyłkę na nasz adres:

DREVKO Aleksander Habuda
Majdan Golczański 24A
37-405 Jarocin

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz że produkty personalizowane nie podlegają zwrotom.

3. Czekaj na zwrot środków

Zwrotów środków dokonujemy niezwłoczne, nie później niż w ciągu 14 dni.

Sposób zwrotu środków jest zależny od wybranego sposobu płatności podczas składania zamówienia.

W przypadku płatności z góry za zamówienie – zwrot na konto bankowe / kartę z której dokonano pierwotnej płatności.

W przypadku płatności przy odbiorze – zwrot na konto bankowe wskazane w formularzu odstąpienia od umowy.


Jak zareklamować produkt?

1. Poinformuj nas

Robimy wszystko co w naszej mocy, aby każdy produkt był wolny od wad, a jego użytkowanie było bezproblemowe przed długie lata. Mamy świadomość, że mimo naszych starań, zdarzają się błędy. Bardzo za nie przepraszamy.

Jeśli otrzymałeś(-aś) uszkodzony produkt lub coś złego stało się z nim w trakcie użytkowania, skontaktuj się z nami poprzez mail: reklamacje@drevko.pl, telefonicznie lub przez formularz kontaktowy.

Postaramy się wybrać najlepsze rozwiązanie.

2. Wyślij reklamowany produkt

W części przypadków koniecznym może się okazać odesłanie produktu.

W tym celu rekomendujemy wydrukowanie i wypełnienie poniższego formularza. Usprawni to cały proces.

Starannie zapakuj reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem.

Nadaj przesyłkę na nasz adres:

DREVKO Aleksander Habuda
Majdan Golczański 24A
37-405 Jarocin

3. Czekaj na decyzję

Reklamacje traktujemy priorytetowo, zawsze starając się wybrać najlepsze rozwiązanie dla klienta.

Po otrzymaniu reklamowanego produktu, niezwłocznie poinformujemy Cię o decyzji. Maksymalnie jest to 14 dni od dnia doręczenia reklamacji.

Możliwe rozwiązania:

1. Wymiana – wysyłka nowego produktu bez wad.
2. Naprawa – usunięcie wad i wysyłka produktu.
3. Zwrot – sposób zwrotu środków jest zależny od wybranego sposobu płatności podczas składania zamówienia i wynosi on maksymalnie 14 dni.

a) W przypadku płatności z góry za zamówienie – zwrot na konto bankowe / kartę z której dokonano pierwotnej płatności.
b) W przypadku płatności przy odbiorze – zwrot na konto bankowe.

Najczęściej zadawane pytania

Ile mam czasu na zwrot?

Termin odstąpienia od umowy w naszym sklepie wynosi 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Czas na zwrot towaru to kolejne 14 dni. Pamiętaj, że produkty personalizowane nie podlegają zwrotom.

Kiedy mogę zareklamować produkt?

Czas na reklamację produktu z tytułu rękojmi wynosi 24 miesiące.

Kto ponosi koszty zwrotu przesyłki?

  • Ty – w przypadku odstąpienia od umowy.
  • My – w przypadku zwrotu związanego z uzasadnioną reklamacją.

Czym nadać przesyłkę?

Dowolną firmą kurierską lub Pocztą Polską. Zalecamy, aby była to przesyłka rejestrowana, co umożliwi jej namierzenie w przypadku zaginięcia.

Jak wymienić produkt?

Aktualnie procedura wymiany polega na odstąpieniu od umowy, zwrocie produktu oraz złożeniu nowego zamówienia.

Odbierz 15% rabatu*

na pierwsze zakupy za zapis do naszego newslettera.

*Rabat jest jednorazowy, obejmuje cały nieprzeceniony asortyment oraz nie łączy się z innymi promocjami.